Jag skriver...

onsdag 2 november 2011

2012-planer

Kalendern för 2012 börjar ta form. Anmälan till olika lopp har gått i rekordfart och det gäller att hänga på låset för att få en startplats.
TEC, Täby Extreme Challenge, blev idag fulltecknat efter bara 2 dygn. Jag har ju varit med i två år men  kommer inte stå på startlinjen 2012.

2012 bjuder på en, alternativt två, längre tävlingar och några kortare, de flesta för skojs skull.

I mars åker vi till Thailand i 2 veckor och då tänkte jag ta en längre vila. Jag har inte haft någon längre vila på flera år så jag tror inte det är fel med 2 veckors återhämtning på stranden i Thailand i sol och värme.
Dagen före avresa går Skövde 6H av stapeln och det kan jag ju inte missa! :)

Sol och vackra stränder i Thailand. Bild från internet
Sommaren kommer bjuda på ett enormt roligt äventyr i ett främmande land. Mer om detta en annan dag. :)

1 kommentar:

  1. It's going to be ... wait for it ... legendary! :)

    Hihihi :)

    SvaraRadera