Jag skriver...

fredag 4 november 2011

Energi!!

Jag var lite nervös och hade ingen aning om hur stereon fungerade. Det pirrade i magen när jag cyklade till spinningen. Mitt första pass där jag skulle bestämma hur vi skulle göra. Hu!

Men jag kom i god tid, fick igång musiken och ställde in cykeln.
Jag drog igång och det kändes lite konstigt att alla gjorde som jag sa. Haha!

Ungefär halvvägs strejkade stereon men vi fick igång det igen efter lite pillande. Men det blev en låt mindre än tänkt. Den gick inte igång helt enkelt. Jag hade gjort klart en skiva med låtarna i rätt ordning för att slippa krångla med en massa olika skivor.

Tiden ramlade snabbt iväg och rätt som det var, var klockan 17:30 och det var dags att sluta. Det var så himla kul!! Jag var så glad att jag klarat av min lilla utmaning. Jag var så nöjd! Jag sjöng när jag cyklade hem och väl hemma fylldes jag av ännu mer energi och välmående när jag fick sätta mig vid dukat bord hos mina tre älsklingskillar. Kärlek!

När sambon sen drog iväg på sin träning satte jag igång och skura köket. Energin hade ingen gräns! All tvätt som legat och väntat på att bli inviken bara flög in i garderoben. Allt gick som en dans!
Jag drog på radion och poppade Mix megapols "förfest". Massor av bra musik.

Nu är köket rent och fint och vi är nyduschade och ska på disco. Vi har fått inbjudan till rummet bredvid. Här ska dansas! :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar