Jag skriver...

fredag 25 november 2011

Fame!

Jag har lämnat kristinehamn och sitter på tåget och lyssnar lite på musik. Min springmusik! Låtar jag gillar och blir glad och peppad av. Musik jag kommer spela under loppet imorgon.

I min vagn sitter ett tiotal löpare. Här finns en vi-känsla. :)


Jag får en tanke: tänk om jag bara skulle ställa mig upp och börja sjunga. Så allt blir som i en film. Alla ställer sig upp och börjar dansa och sjunga tillsammans i vagnen! Precis som i fame från 80-talet. :D
Visst vore det lite coolt?!

Jag känner mig så glad och uppåt. Va kul det ska bli!
Jag är så glad att jag (förhoppningsvis) klarade mig från magsjukan, min minsta lille kille är frisk och äter igen. Ingen annan har insjuknat heller.
Jag är glad och tacksam att jag har en sån supersnäll pappa som ställer upp när det kör ihop sig. <3

Tack!

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hehe.. Det syns jeg du skal gjøre. Hils alle ultraløpere på toget. I morgen skal vi ha det gøy på Bislett!

    Hilsen Tommy

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt! Lycka till i morgon!!!

    SvaraRadera