Jag skriver...

fredag 24 maj 2013

Tog det soft

Jag hade tänkt springa på lunchen igår. Men strax före smattrade det som tusan på rutan. Regnet öste ner. De springkläder jag hade med var shorts och linne. Klantigt kan tyckas men så var det. Jag gick ner i omklädningsrummet för att byta men jag hade inte ett dugg lust att ge mig ut i regnet. Så jag struntade i det! :) Försökte fota latmasken på axeln men vet inte om jag fick med honom.
Han fick sitta kvar där på axeln och jag njöt av hans sällskap.

Ser ni latmasken där på axeln?! ;)
Foto: Privat
Imorse packade jag ryggan och sprang till jobbet. Jag tog den längre vägen över Posseberg och fick ihop 17,4 km. Det gick lätt och trots att jag roddade med sjuk son och febermätning via lotsning i telefon hamnade snittfarten på strax över 5 min. Det hade jag inte räknat med så här knappa 2 veckor efter VM.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar