Jag skriver...

tisdag 14 maj 2013

På hemmaplan igen

Hemresan blev lite försenad och vi landade på svensk mark strax efter 23.00 igår kväll.
Vaknade imorse efter en natt på Marias soffa. Vi tog pendeln från Solna och sen hoppade jag på tåget hem. SJ skötte sig perfekt och jag steg av på perrongen i Kristinehamn strax före 11. Solen sken och min älskling stod och väntade. Underbart att ses igen!

Han släppte av mig hemma, bar upp min väska och åkte tillbaks till jobbet. Jag tog en lång välbehövlig dusch, fixade lite mat och kaffe innan jag satte mig till ro i solen på balkongen. Skönt att va hemma!



Alltså, det har varit en sån himla kul och upplevelserik helg. Jag är så glad och tacksam att just jag fick chansen att följa med. Att lilla jag fick dela detta stora med andra goa människor.

Jag vet inte hur eller varför men jag fick ingen blåsa på hälen den här gången. :) :) Bara på trampdynorna fram. De gör lite ont att trampa på. Höger knä och höft känns av lite eftersom vi hela tiden sprang högervarv (borde va därför iaf). I övrigt känner jag mig oförskämt fräsch i kroppen. Min sambo sa att han aldrig sett mig gå så här bra efter en tävling. ;)

Imorgon ska jag traska hela dagen på elmässan i Göteborg. Gissa om jag är sugen på att åka?! ;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar