Jag skriver...

fredag 3 maj 2013

Allt i sin ordning

Jag har fantomsmärtor, överallt. Det killar i halsen och smärtan i benen och knäna sitter först på höger sida och sen hoppar det över i vänster. Fötterna känns konstiga och jag inbillar mig att jag har den ena åkomman efter den andra.

Allt är sin ordning helt enkelt. Jag har "ont i nervösen"!

Jag känner mig faktiskt inte nervös, än, inte alls faktiskt. Jag känner mig jättelugn och ser fram emot äventyret och upplevelsen.

Det är en "lång" bana vi ska springa, över 2,3 km, med många svängar.

VM-banan
Jag har försökt fila på ett upplägg men det är svårt. Jag har ju ett par dagar kvar att fixa det sista på.

Annars tror jag att jag har koll på läget. Det som återstår är:
Baka mitt superbröd.
Massage (bokat i nästa vecka).
Namna mina flaskor.
Handla lite småplock.
Också packa förståss...

8 dagar kvar...

2 kommentarer:

  1. Vad har ditt superbröd för recept? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. I Finland käkade jag det här brödet med Nutella på och det visade sig funka väldigt bra för mig.
      Receptet finns här:
      http://ultrasandra.blogspot.se/2013/01/baktips.html

      Radera