Jag skriver...

fredag 5 oktober 2012

Träningsvärk och vila

Tänk att jag kan få sån träningsvärk av ett så kort pass som en halvtimme! Det gör ont både lite här och där just nu, efter crossfit'en i onsdags. Det måste betyda att det gjorde gott. :)
Jag hade ju tänkt att ta en kort löprunda och "ladda upp" lite inför helgen igår, men jag orkade inte. Jag känner mig lite trött, omotiverad och oinspirerad.
Istället stannade jag hemma och bakade tortillas och fixade en god skinkröra till dessa. De blev jättegoda! Jag tog också en promenad till barnens pappa och kramade lite på barnen.

I eftermiddag styr vi mot Gränna och imorgon springer jag till Tranås på Holaveden Ultra. Jag hoppas att detta får upp min motivation igen. Jag kommer som sagt ta det lugnt och njuta av dagen.
Jag har packat klart och ska bara iväg och köpa lite nötter som jag kan knapra på längs vägen. Ska också packa ner frukost för det ingick inte på det vandrarhem vi ska bo på. Sen drar vi!


Det är bara 2 veckor kvar tills jag och Maria drar till England också. Jäääää!!!


2 kommentarer:

  1. Grymt stort lycka till!! Kör så det ryker ! :)

    SvaraRadera
  2. Ja tokrusa nu inte uppför första backen.
    Lugnt och försiktigt i trappan

    SvaraRadera