Jag skriver...

tisdag 16 oktober 2012

Packlista och väder

På torsdag eftermiddag sätter jag mig på tåget till Stockholm och Maria. Där ska jag sova ett par timmar innan vi tillsammans beger oss till Arlanda i tidig morgonstund. Vid halv sju lyfter (förhoppningsvis) planet mot East Midlands Airport i England. Sen ska vi på något sätt ta oss till Rotherham för att springa Round Rotherham, 80 km, på lördagen.
Det kommer bli spännande!! :)

Det ska bli toppenväder också! Jag som trodde att oktober och England var synonymt för grått och regn, men det verkar bli sol och varmt. :)

Visst kan det ändra sig än men det är inget jag styra över. Bara att ta det som det är.

Jag hoppas det kommer bli en trevlig dag och att jag inte springer fel alltfår många gånger. ;)

Jag försöker knåpa ihop en packlista. Undrar om jag har koll på allt?!

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu ni båda två. :-)
    Finns det något ställe där man kan följa loppet live via webben?

    SvaraRadera
  2. Lycka till, kul med lite nya lopp som man inte hört talas om innan, det finns mycket därute....

    SvaraRadera