Jag skriver...

söndag 18 december 2011

Sköna lördag

Vaknade idag, tog telefonen för att se vad klockan var, halv tolv!! Jag har sovit i 12 timmar. Oj, oj, oj. Varför är jag så trött och sover så mycket? Men jag tänker så här: om jag kan sova så behöver jag nog det. Men 12 timmar, det är ju lika mycket som ett litet barn. :)

Efter frukost, nåja frunch, så åkte vi över till Karlstad för att köpa julklappar till barnen. Vi vuxna köper inga julklappar till varandra så det var bara ett besök på toys r'us så var julklappshysterin klar för vår del. Mycket skönt!!

Det blev ändå lite annan shopping också...

Instrumentpanelen i sambons bil har fått lite knäpp så den går inte att lita på, och när vi precis ska köra av E18 börjar bilen rycka. Vi hinner precis rulla in till macken för att tanka och se om det är det "problemet". Det är precis som i film. Ni vet man rullar fram med bilen avstängd. Den stannar precis vid pumpen. Och visst, det var slut på bensin. Och nu fungerar bilen igen men hastighetsmätaren står still. :s

När vi kom hem tog vi en kopp kaffe och tänkte provspela tv-spelet innan vi slog in det till barnen i julklapp. Schwipp schwopp så var klockan halv två... Roligt, fängslande spel alltså. :)


Nu måste vi sova!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar