Jag skriver...

söndag 4 december 2011

Skakis

Det var skönt med sovmorgon. Jag öppnade ögonen först halv elva och innan frukosten var i magen var klockan nästan tolv.

Det är skönt att sova och ta det lugnt. :) Efter frukosten la jag mig i sängen igen och läste bloggar. Det var inte förrän efter halv tre som jag kom i kläderna. :) Och inte vilka kläder som helst, utan träningskläderna. Passet funktional moves skulle vara på Galaxen med efterföljande spinning. Jag valde att bara anmäla mig till det första för att se hur kroppen kändes.
Men återhämtningen pågår fortfarande så istället för att spinna cyklade jag hem och tog ett skönt bad. Både armar och ben var helt skakis så det var skönt att slappna av i det varma vattnet.

Imorgon blir det vila igen och konsert med min äldsta son. Han spelar saxofon i en orkester.


Dagens frukost: Turkisk yoghurt med gojibär, tranbär och naturella nötter. Fantastiskt gott!!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar