Jag skriver...

fredag 2 september 2011

Wordfeud

Just nu är det återhämtning som gäller. Fötterna ska läka och benen ska bli pigga igen. Det skumma är att benen känns hur pigga som helst. Jag känner mig stark och pigg. Skumt... Det är nästan så jag funderar på att ta en kort jogg imorgon. Och då menar jag kort som i riktigt kort. Kanske bara 3-4 km så jag blir varm och kan stretcha ordentligt. Vi får se.

Jag ska besöka Karlstad 6-timmars imorgon innan vi styr kosan mot Filipstad och oxhälja.

Oxhälja är sveriges största marknad och en stor hemvändarhelg. Det ska bli riktigt kul och trevligt att träffa alla gamla kompisar igen.

När jag inte tränar så har jag mycket tid över. En del av tiden spelar jag wordfeud på telefonen. Himla kul tidsfördriv. :) :) Så är det nån som vill spela med mig så är det jag som är sanlun.



- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Känner igen denna vy. Krya på dig och foten. mvh daniel.

    SvaraRadera