Jag skriver...

tisdag 27 september 2011

Depp

Jag är så ledsen och tycker synd om mig själv just nu.
Ute skiner solen och det är ett fantastiskt höstväder. Jag vill inget hellre än att dra till skogs och njuta av en löptur.

Istället sitter jag inne på jobbet, som krånglar så jag blir tokig snart, och värken dunkar i foten. Blir det inte ett dugg bättre till imorgon så måste jag nog gå iväg o kolla så det inte är nåt mer än en stukning. Bättre att vara på den säkra sidan så jag behandlar det på rätt sätt och kan bli löpklar snarast möjligt. Det är ju inte bra om det är nåt litet som gått sönder o läker fel.

Jag gråter snart. Jag lever utan mina droger just nu, löpningen o smågodis. Jag kan inte ens tröstäta smågodis när jag känner mig så här ynklig. Stackars mig. :(

Depp, Depp, Depp...

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Får gråta lite med dej. Förmodar att du inte kommer till Tranås i helgen.

    SvaraRadera
  2. Nä, just nu ser det mörkt ut för att vara med till helgen. :'(

    SvaraRadera