Jag skriver...

fredag 9 september 2011

SBU

Igår var jag i valet och kvalet om det skulle bli någon träning. Jag var lite sugen att testa Ann-Charlottes pass på Galaxen, SBU som stod för styrka, balans, uthållighet, samtidigt som jag kände mig lite sliten. Jag behöver mer styrketräning så jag beslutade mig ändå för att prova.

Det började med 30 minuters hopp och studds (kondition). Jag kände egentligen redan här att benen inte riktigt var med mig. Men det funkade och det var riktigt kul! Ann-Charlotte är en underbar person. Energin och glädjen lyser om henne och jag inspireras till max.

Sen följde en timme med styrketräning. Vi använde oss av kroppsvikten, hantlar, gymstick och viktplatta. Det var galet jobbigt och benen blev mer och mer sega. Men passet var så kul och jag försökte ge så mycket som fanns. jag cyklade hem sen som en liten trasa och landade hemma som en blöt fläck. Precis som det ska va ibland. :)

Så för min del stod SBU för SpaghettiBen Underbart! hihi.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar