Jag skriver...

söndag 11 september 2011

Nystart

Det har nu gått två veckor efter tävlingen och jag ska försöka återgå till normal träning igen. Veckan som gått har bara inneburit tre pass och kanske blir det inte fler. Gårkvällen och nattens partaj ligger färskt i minnet och jag har legat i soffan hela dagen. En riktig mysdag!

Jag gjorde nog bort mig igår iaf då jag klippte bort all hud från de gamla blåsorna på fötterna. Jag trodde att det var läkt under men huden var supertunn och ljusrosa. Efter nattens dansande är nu fötterna jätteömma och den nya huden är röd som läpparna.
Jag hoppas det är bättre imorgon för då blir det ett löppass. :) Jag måste ju komma igång nu. Det är ju bara två veckor till nästa tävling, Lidingöloppet.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar