Jag skriver...

onsdag 6 april 2011

Sommarsulor!

Idag har jag testat mina nya springa-fort-skor. Lite sommarkänsla faktiskt. Vissa cykelvägar är sopade och jag längtar som en tok efter att springa i skogen och naturen igen. Snart, snart.
Fåglarna kvittrade och jag flög fram! Men nu är sista passet gjort och det är två dagar att vila innan jag står på startlinjen. Vilken tur att jag fick med mig en sån bra känsla idag. Det känns bra inför lördagen.
Imorgon ska jag packa!

Bilen skulle också behöva få på sig sina sommarskor. Men  det får vänta till nästa vecka. Jag har inte tid före tävlingen. Jag fick ett mail om att vara testpilot för nya sommardäck. Det vore lite kul att vinna, haha! Däcken är värda mer än dubbelt så mycket som jag betalade för min lilla bil. Snacka om värdestegring på bilen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar