Jag skriver...

fredag 21 mars 2014

Äntligen fredagmorgon

Alltså det här med Turf, det är nästan läskigt beroendeframkallande. Haha, det är svårt att springa förbi en turfzon utan att "ta"den. Så igår när jag skulle springa tillsammans med Annica och Nina så visade jag hur det gick till och de tyckte också det verkade jätteskoj och så tog vi några zoner. Sen skildes vi åt och så tog jag några till innan jag sprang hem.

I morse fick vi äntligen till det igen med vår fredagsrutin, Ulrica och jag. Morgonspring. Det var riktigt länge sen nu så vi hade många ämnen att avhandla. Tiden gick fort och snart var det dags att gå till varsitt jobb. Men innan dess stannade vi vid Ulricas postlåda och bläddrade igenom tidningen. Där var jag med.
Lite kul att det står att tävlingen går på 13.730 meters höjd. Den är lurig alltså... ;)

Jaja, det blev en bra jobbardag i alla fall med utbildning på förmiddagen och utejobb på eftermiddagen.
Stooor skopa!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar