Jag skriver...

fredag 12 augusti 2011

Löpfri

Torsdagen var en löpfri dag och kvällen ägnades på hästryggen. Tillsammans med sambon och 2 kompisar fick vi en helt underbar kväll på Ulvsby Ranch.

3,5 timme på hästryggen känns i hela kroppen och jag tänker tankar om hur vältränad jag måste varit förr när jag kunde rida från morgon till kväll, mellan 8-10 mil. Nu har jag andra muskler på kroppen.

Jag förundras igen över vad allt känns rätt när jag hamnar på hästryggen. Det känns som att komma "hem". Jag älskar det!! <3





2 kommentarer:

  1. Åh, jag saknar också hästar och att rida!! Perfekt uppladdning inför UTMB :-)

    SvaraRadera
  2. Verkligen bra uppladdning. Jag laddar batterierna och njuter av varje sekund på hästryggen. Skogens dofter och ljud medan flera hundra kg muskler arbetar under mig. Det är verkligen livet!!

    SvaraRadera