måndag 8 augusti 2011

Utmaning

Inspirerad av Mia ska jag, med start idag, förbättra min styrka. Upplägget är enkelt och det tar inte så lång tid. Jag har även fått med sambon på detta, så vi ska göra det tillsammans!

Så här ser upplägget ut: Det är EN övning per dag med ett bestämt antal repetitioner. Övningarna ska göras utan vila eller med så kort vila som möjligt.

Måndagar Rumplyft på bänk
Tisdagar Armhävningar
Onsdagar Utfallsteg
Torsdagar Mage – Chrunches
Fredagar Dips
Lördagar Ryggresningar
Söndagar Tåhävningar

Repetioner
Vecka 32 - 50 reps
Vecka 33 - 60 reps
Vecka 34 - 65 reps
Vecka 35 - 70 reps
Vecka 36 - 75 reps
Vecka 37 - 80 reps
Vecka 38 - 85 reps
Vecka 39 - 90 rep
Vecka 40 - 95 reps
Vecka 41 - 100 reps
Jag kan redan nu säga att jag kommer göra avstick på detta under UTMB om 3 veckor. :)
Jag kommer inte lägga mig efter banan och tex göra dips eller ryggresningar. Men i övrigt kommer jag hänga i!
Är ni med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar