Jag skriver...

lördag 13 augusti 2011

Kärlek <3

"Just idag är jag stark! Just idag mår jag bra!" (Kentas låt)

Vilken härlig dag! Jag började dagen med en skön sovmorgon. Sedan cyklade jag till bageriet och köpte färskt bröd medan sambon kokade ägg och kaffe. Efter en ljuvlig frukost cyklade vi till syrran och tittade till dom, när de hade loppis hemma på gården. Vi fick kaffe i trädgården medan solen lyste, och luften är klar och skön. Jag älskar hösten!



Syrrans minsta goding.

Klas och jag tar sen ett löppass tillsammans. Vi startar snabbt och jag som behöver komma igång lite tyckte att 5-fart var lite snabbt men hängde ändå med. Vi fortsatte uppför i samma fart. Det började kännas bättre och bättre. Jag njuter! Just idag är jag stark! Jag flyter uppför backarna. Det är inte jobbigt! Benen bara trycker på. Det går så lätt!! Äntligen! Det har kanske vänt?! Jag sträcker ut armarna som ett flygplan! Jag flyger! Jag ler! Jag sjunger! Just idag är jag stark!

Nästan 21km i 5min-fart i terräng känns riktigt bra. Kanske är jag på väg tillbaka, upp ur svackan?! Oavsett, så är jag nöjd! Nu blir det grillning i stugan. Gud, va bra jag har det!!

Kärlek till er alla!! <3


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar