Jag skriver...

torsdag 25 augusti 2011

Fulltankad

En glass och en pizza. Uj, va mätt jag är. Väskan är klar inför morgondagen och min drop-bag likaså. Nu är det en nattsömn kvar innan det stora äventyret startar.


Väska och drop-bag som jag kommer få i Courmayeur. Där kommer jag göra ett helt klädombyte så jag får torra kläder på mig. Jag har då gjort 78 km och har 88 kvar. Jag har även lagt i lite nötter o annat gott som jag hoppas bli glad över att hitta där.


Fantastiskt god glass! Jag ska nog fira med en till på söndag om jag orkar.

Idag sändes inslaget om oss på Värmlandsnytt. Jag har inte sett det själv än men ska snart koppla upp Jörgens dator så vi också får se.

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Stort lycka till imorgon! Följer din resa med spänning :)

    //elin f

    SvaraRadera