Jag skriver...

tisdag 25 januari 2011

Lycka!

Eftersom jag blev avrådd löpning igår satt jag i soffan och surfade hela kvällen. Blev mer och mer sugen på att springa. Så när det började svida i ögonen kl 21.00 och jag ändå var ensam hemma utan någon att prata med så la jag mig under täcket och somnade. Före det hade jag ställt klockan på 5.20. :)

Imorse hade det kommit lite nysnö. Jag hade ny, skön musik i lurarna och jag dansade fram genom stan. Drottning på vägen. Jättehärligt! Nydyschad och med 2 kokta ägg och en apelsin i magen cyklade jag till jobbet. Jag har gått med ett leende på läpparna hela dagen.
Efter jobbet blev det en kvällstur med Annica. Det gick så lätt och jag vill springa mer och mer! Vilken drog!
Från 24H i Hallsberg. Foto: Lena M Johansson

Nu har jag tänkt vila de resterande dagarna fram till tävlingen. Jag känner mig frisk, stark och pigg. Nu ska jag ha min revansch från Hallsberg då jag fick ont i foten och Skövde, då jag blev sjuk. Nu är det min tur!

STARK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar