Jag skriver...

lördag 22 januari 2011

I skärgården med sommardäck på isen

Idag sprang jag tillsammans med Annica och Malin. Ett trevligt pass som gick ut i Skärgården och runt via Magasinsvägen hem. Jag provsprang mina Saucony Tangent som jag tänkt att ha i Finland nästa helg. Annica och Malin hade icebug på fötterna och jag sprang "med sommardäck" på isen, Det var lite som i Icebugreklamen, jag spann och de hade finfint fäste. Men det blev trevliga 14,5 km iallafall och så länge jag sprang på gruset så fungerade det galant. Stora delar av vägen var dessutom barmark.
Nova och jag. Foto: privat

Nu har vi Mira och Nova på besök. Underbara små hundar. Jag skulle jättegärna vilja ha en hund. Ett sällskap på löprundan och en go kompis. Jag är jättesugen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar