Jag skriver...

onsdag 26 januari 2011

Laddning

Första uppladdningsdagen. Jag begav mig till Karlstad för synundersökning. Måste skaffa nya glajjor. Det blir alldeles för jobbigt med linserna på kvällarna när de suttit i hela dagen. 2 par glasögon blev resultatet av resan och de kommer bli klara om 1-2 veckor ungefär. Lite kul. :)

Jag fokuserar lite extra dessa dagar på att äta regelbundet och bra, fin mat. Mycket grönsaker och frukt.
Jag försöker dricka mycket vatten och sova riktigt mycket. Alla depåer ska vara väl fyllda.

Dagens matintag har sett ut så här:

Frukost 9.00 
1 tallrik fil med F-müsli Berries
1 mjuk grov smörgås med Bregott och ost
2 koppar örtthe
Lunch 12.30
Fläskkotlett och ris med sås, grönsaker
1 äpple
Mellis 16.00
1 banan
Middag 19.30

Idag lagade jag en rätt jag hittade i Ica's tidning Buffé. Kyckling med paprika. Det smakade gott men var lite stark. Det var gott med de små kylskåpskalla coctailtomaterna till.
En stor, saftig apelsin blev till efterrätt. De är riktigt goda nu!



Imorgon ska jag packa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar