Jag skriver...

fredag 14 januari 2011

Händerna i tvåan...

Imorse stack jag iväg på spinning. Kan inte låta bli att tycka att det låter lite roligt med, "händerna i tvåan". Kan missuppfattas faktiskt. :D

Det är så himla kul! Passen på Galaxen med Gunilla bara flyger fram. Swosch, och så är det slut. Vill inte. Vill bara fortsätta. Bra musik. Tjo och tjimm och hejjarop. Jag gav järnet.

En riktigt bra spinninginstruktör! Foto lånat av internet.

Nu ska jag åka och jobba. Nyduschad, pigg och glad! I  eftermiddag bär det av till Sälen. Imorgon ska jag åka längdskidor. Ett pass på förmiddagen och ett på eftermiddagen, har jag tänkt. Här ska filas på tekniken. som jag är mindre bra på. Öppet spår, here i come!

Det är bara 2 veckor kvar till 24-timmars i Espoo. Det är nästan så det börjar pirra lite i magen när jag tänker på det. :)

2 kommentarer:

  1. Åker du öppet spår på söndag eller måndag? Hur hinner du träna till ÖS? 24h i Espoo kommer du att rocka - Jag är orolig över öppet spår (dock inte för din del), och det är bara för att jag själv är anmäld till den och inte finner tiden att skidträna. ;-)

    SvaraRadera
  2. Jag ska åka på måndagen. Jag kör lite skidor istället för löpning nån dag i veckan. Det kommer gå bra. Har man bara bestämt sig så kommer man i mål. Jag åkte Öppet spår 2007 och då hade jag åkt totalt 6,5 mil innan. Och då kom jag i mål. :-) Jag kommer bara köra ÖS som en kul grej och inte jaga nån tid. Även om det skulle vara kul o slå min förra tid på 10.10. Inget att oroa sig för. Det kommer gå så bra. :-)

    SvaraRadera