Jag skriver...

fredag 7 juni 2013

Tävling imorgon

Multisporttävling i Örebro imorgon! Det ska bli otroligt kul! Extra roligt är det att sambon också ska delta. Han ska vara med tillsammans med svågern. Vi hamnar ju inte i samma klass, eftersom de kör herr och Jörgen o jag blir ju i mixklassen. Så vi kommer ju inte tävla mot varann så. De startar dessutom 1 timme före oss.  
Älsklingen och jag på springtur nån gång i höstas.
Tävling börjar med 3 km (hets)löpning på en snitslad bana.
Sen ska vi köra mtb 16,5 km i skogen. Den banan är också markerad.
Efter det är det kanotpaddling ca 5 km.
Sist men inte minst är det sen löpning igen. 6 km med fria vägval och några checkpoints.

Förra gången vi var med på samma tävling.
Sambon kommer låna min mtb och jag kommer cykla på Jörgens "gamla".
Nu har jag ju inte tränat jättemycket mtb eller för all del paddling, men det kommer nog gå bra iaf. Jag räknar med träningsvärk på söndag. ;)

Solen ska skina på oss också! Kommer bli en toppendag!

Jörgen och jag!
Nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar