Jag skriver...

torsdag 27 juni 2013

MTB-premiär

Så var premiären gjord på min nya fina cykel! :)

Tillsammans med älsklingen och Fredrik tog vi oss genom skogen till ett endurospår. Där cyklade vi runt och roade oss en stund innan vi cyklade tillbaka hem. Det var riktigt roligt och jag kände mig mycket mer säker i skogen på den nya cykeln. Det kändes som om jag hade mycket mer kontroll. Det sitter ändå rätt mycket i huvudet.

Är medveten om jag skulle byta tröja med sambon... ;)
Foto: Privat
Nu vågade jag liksom sitta fast i pedalerna nästan hela tiden. På min gamla cykel knäppte jag lös mig så fort det blev minsta tekniskt. Det resulterade i att jag halkade av pedalerna och så körde jag omkull igen. Ingen bra lösning.

Nu är det ännu roligare att cykla och jag hoppas kunna bli ännu bättre på det.

Kan man va lite kär i sin nya cykel så är jag nog det... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar