Jag skriver...

onsdag 19 juni 2013

Solskensmorgon

Morgonlöpning är verkligen så himla härligt! Imorse sken solen från en blå himmel och jag kunde inte låta bli att springa! Skickade med mina grejer med sambon som hade jobbilen hem och sen drog jag iväg. Jag tog med musiken idag och lät mig svepas in i morgonens lugn och musikens rytm.

Jag mötte flera löpare och hejade och log. Det var så skönt. Vänerns vatten gnistrade i solen.
Vilken morgon!

På rakan mot stadsbondgården mötte jag Ulrica, vände och slog sällskap med henne istället. Vi babblade på och vips så var jag tillbaka i stan. Ulrica vände mot sitt jobb och sista biten mot mitt jobb höjde jag musiken och lyssnade på en av mina favoritspringlåtar; Euphoria med Loreen. Den gör mig på så gott humör!

Jag fick en fin morgontur och landade intill på jobbet efter 12,5 km på nästan exakt en timme.
Bra morgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar