Jag skriver...

måndag 10 juni 2013

Lätta steg

Igår tog jag en skön runda till fåglarnas sång. Håller på att lära mig min nya klocka. Det är kul med nya saker. :) Jag tycker också att den är rätt snygg! Men än så länge får jag trycka på många knappar innan jag ser det jag vill. Men så har jag heller inte läst instruktionsboken... än.

Idag efter jobbet tog vi en kaffe på balkongen innan vi skildes åt till varsitt intresse. Jag sprang iväg i solens sken med lätta steg. Det gick verkligen lätt idag. Så himla skönt. Ingen musik, bara fåglarnas sång och mina nya dojor. Jag har köpt ett par av den gamla modellen av Mirage. Den nya är lite smalare så den äldre modellen passar mig och mina lite breda fötter bättre. Synd, för de verkar utgå nu.

Saucony Mirage 2
De ger en skön löpkänsla och jag gillar dom skarpt.
Snygga dojor, rosa strumpor, rosa springkjol, rosa tröja och rosa X-kross. Femtioelva nyanser av rosa. ;) Kanske var det därför det gick så lätt?!

Två lätta mil idag till samlingen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar