Jag skriver...

tisdag 25 december 2012

Pulstest

Imorse testade jag pulsen igen. Den svajar lite men är nästan där den brukar. Näsan rinner fortfarande en hel del, men jag känner mig lite piggare så jag valde att testspringa. Satte på mig kläder och pulsklocka och gav mig ut.
Det har kommit en hel del snö inatt så det var rätt moddigt. Tog det extremt lugnt och höll hela tiden koll på klockan.
Avverkade den mastodonta sträckan av 2,17 km på 12:14 och känner mig full av lycka!
Pulsen låg ok så kanske kan jag snart dra igång igen. :) :)
Eller så blir det bakslag och jag ångrar mig att jag gav mig ut. Men det återstår att se...

Ja ja en god jul har vi haft också. Den firades med mina föräldrar igår och idag blir det firande med sambons föräldrar. Barnen blev överlyckliga över sina julklappar och flera gånger fick vi höra "den här julen äger!" :)
Älskade barn!!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar