Jag skriver...

lördag 22 december 2012

Hoppas, hoppas

Jag vet att chansen är minimal men nu har jag i alla fall skickat in en anmälan till UTMB. Jag sprang ju loppet 2011 och det var en sån upplevelse så jag vill helt enkelt göra det igen.
Nu gäller ju 7 poäng på max 3 tävlingar de senaste 2 åren, som kval. Sen ska man ju ha tur i lotteriet också...
Jag har 4 poäng från just UTMB 2011
3 poäng från TEC 2011
2 poäng från Ursvik Ultra i år
1 poäng från Round Rotherham i år
Så jag har iaf poäng så det räcker. :) Så nu hoppas jag bara på turen.



För övrigt ska jag nu titta på dagens fjärde film. Igår hann jag med 5 filmer. Jag är helt förslappad, men nu får all energi gå till att mata bort snoret och hostan. Jag är mycket bättre idag än igår. Det går åt rätt håll!

2 kommentarer:

  1. Det är bara till att hålla tummarna och ett lycka till kan det bli

    SvaraRadera
  2. Håller också tummarna, men det är många till de få platserna. Du får se till och bli frisk också innan TV soffan blir utsliten.

    SvaraRadera