Jag skriver...

fredag 28 december 2012

Snowboard

Man lär sig nåt nytt varje dag, sägs det. Imorgon tänker jag lära mig, eller i alla fall påbörja lärandet, av att åka snowboard. Jag har åkt utför sen barnsben och varje år när jag var liten var vi i Sälen. Alperna har också besökts men jag har alltid haft två skidor att stå på. Nu ska jag testa med en!
Tillsammans med sambon och några kompisar ska vi dra till Hovfjället imorgon.
Jag ska hyra bräda och kräla runt och lära mig. Det ska bli riktigt, riktigt skoj!!

Jag förbereder mig på grym träningsvärk och ömhet lite här o där. Men som sagt, det kommer bli kul!

Idag har jag dessutom friskskrivit mig. Har sprungit 5 km med sambon och allt känns att vara i sin ordning. Så om jag inte slår mig sönder och samman imorgon är jag snart i skorna och knarkar km igen! Yes!! :) :)

Bilden är från dagens promenad. Riktigt vackert!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar