Jag skriver...

fredag 23 november 2012

Att slita skor

Nu har jag haft mina fina, rosa och vita skor i 1,5 vecka. De har gått nästan 19 mil och ser inte alls nya ut längre.
Nya, fina

10 dagar gamla
Misshandlar jag skorna? Eller är det vanligt slitage?

Jag borde egentligen ha flera par och byta med. Och det har jag, men det bara blir så att jag sliter på ett par i taget. Då blir det så att jag oftast väljer samma skor. Och de här är ju så vansinnigt sköna.
Ett tag hade jag flera par av samma modell, nu har jag bara 2 par Kinvara.

Snälla tomten, jag önskar mig fler par springskor (min sambo luras bara när han säger att jag har tillräckligt många) ;)

2 kommentarer:

  1. Skorna är som bäst när det nästan faller sönder av sig själva, då får man en liten tår i ögat när man tar de till soptunnan. Benny

    SvaraRadera
  2. :-)
    Vilken "dum" sambo du har. eller näe bara oförstående.
    ;-)

    SvaraRadera