Jag skriver...

söndag 18 november 2012

KUL. dag 2

Nu sitter jag hemma med mina små grabbar efter en enormt trevlig helg i Huskvarna. För fjärde året har jag varit med på KUL-helgen (KUL står i det här fallet för Kommittén för UltradistansLöpning).
Jag har träffat mina goa vänner och tillsammans har vi sprungit över 9 mil på två dagar.
Vi har sett omgivningarna runt Huskvarna och Jönköping och fått njuta av utsikten över Vättern.

Det är så himla gött att umgås med likasinnade! Ingen sträcka är för lång och vi kan grotta ner oss i tävlingar och andra ultragrejer. Jag trivs verkligen som fisken i vattnet!

Idag sprang vi 40 km. Vi fick några droppar regn på oss men annars var det perfekt springväder.

Jag är skitnöjd med helgen och ser redan fram emot nästa gång.

Bilder och utförligare rapport kommer. Nu ska jag krama på mina barn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar