Jag skriver...

fredag 20 juli 2012

Underbar morgon

Tillsammans med Jörgen sprang jag imorse en fin tur. Solen sken och det var nästan vindstilla. Vi sprang runt Picasso och tog vägen längs vattnet tillbaka. Sjön låg nästan som en spegel och det var så fint. Lugnt och lite biltrafik. Det märks att många har semester och är lediga.

En annan morgon med samma väder


Jag lyckades hålla mig igår från att inte springa. Det är tufft när jag bara vill ut. Men jag fixade det. ;)
Det regnade ändå rätt mycket ute och jag fick en kväll hemma med barnen och sambon, vilket också betyder mycket i mitt liv.

Nu är vår lägenhet såld och det är en månad kvar till vi ska flytta. Från tredje våningen till tredje våningen, självklart utan hiss. Haha! Tänk er vilket fint step-up-pass (och step-down) det blir för benen. Många trappsteg upp och ner. Bra träning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar