Jag skriver...

torsdag 26 juli 2012

Sommarmorgon

Jag sov aldeles för fort inatt. Det blev morgon så snabbt. Men det var skönt. När klockan ringde pussade jag lite på snyggingen bredvid mig i sängen innan jag smög upp och klädde mig.

På med klockan och musiken och så var jag iväg. Benen kändes sega, men jag brydde mig inte så mycket. Det var en fin sommarmorgon och jag planerade att springa 15-20 km nånting. Benen tog mig ut mot Revsand och över Stakvägen mot Björneborgskorset.

Det gick lite lättare efter en stund och benen och mina tankar rullade på.

Rundade Västanås och styrde stegen hemåt. 18,5 km blev summan av kardemumman.



Det blev som vanligt en kaffe i duschen innan jag klädde mig och cyklade till jobbet. En bra morgon.

Om det ska fortsätta vara sommar idag flexar jag nog ut lite tidigare så jag kan lägga mig i solen en stund.
Nu blir det lunch!

1 kommentar:

  1. Sveriges nya stjärna skulle vara intressant att läsa mer om!
    Kanske du kan intervjua?
    http://osbloggen.se/2012/06/abebas-nya-hemsida/

    SvaraRadera