Jag skriver...

lördag 7 juli 2012

De fungerar!

Fötterna alltså! Jag hade egentligen tänkt helvila den här veckan men benen och kroppen kändes så pass fräsch att jag ville prova. Fötterna lät sig snällt tryckas ner i skorna utan att göra det minsta ont.
Jag sprang mycket lugnt medan sonen cyklade bredvid. Det kändes väldigt bra, men nån fart var det inte tal om. Då kändes det genast att det var mindre än en vecka sen jag sprang 5 marathon på rad. Men långsam jogg fungerade toppen, och det var sååå skönt att få svettas lite.
Cirka 4 km senare var jag hemma igen.

Då började jag leka lite med min kettlebell så överkroppen fick jobba lite också. :)


Svettigt ben svettas av på balkongen! Åh, va bra jag har det!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. åå jag älskar att komma in efter en löprunda och känna svetten rinna :D

    SvaraRadera