Jag skriver...

tisdag 3 juli 2012

Home sweet Home

Det är verkligen skönt att komma hem! Sambon och yngsta sonen hämtade mig på stationen efter 12 timmar på resande fot. Vi åkte hem och samlades runt matbordet och myste och åt tillsammans. Mmmm! Underbara grabbar!

Jag har sovit lite halvdåligt inatt. Mina blåsor på fötterna gör att jag får ha fötterna utanför sängkanten så de inte stöter i nåt. När jag sen somnar, rör jag mig och vaknar av att det gör ont. Jag ska vänta ett par dagar att göra hål på de hela blåsorna, så det har hunnit läka lite under. Men jag går bättre idag än igår. Om det inte vore för blåsorna så skulle det se riktigt bra ut tror jag. :)

För övrigt verkar kroppen ha börjat återhämta sig. Jag får fortfarande svettvallningar, som Johanna men tror också att det har att göra med att kroppens temperatur är lite i obalans. Det rättar nog till sig.

Idag ska jag njuta av lugnet i stugan och umgås med min boys.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar