Jag skriver...

måndag 6 februari 2012

Spinningmåndag

Jag vilar från löpningen även idag. Jag begav mig till Galaxen för lite spinning. Det är så himla kul! Efteråt var det ett pass som hette shape up. Coreträning med boll, skulle det va. Nyttigt för mig! Jag anmälde mig!

Tyvärr var det inte något jag tyckte var så kul. Visst, allt kan inte va skoj men nån typ av motivation måste jag ändå ha för att ge mig styrka.
Passet var en timme långt, men det kändes som två timmar. Klockan gick sååå sakta och det var effektivt som en halv timme.
Säkert jättebra träning men inget för mig. Jag gillar fart och fläkt och musik och pepp.

Väl hemma fixade vi matlådor och sitter nu med en kopp te i soffan. Imorgon blir det nog löpning igen. Jag längtar!


Lax (jag skulle kunna leva på lax, det är absolut det bästa jag vet) blomkålsmos och broccoli. Det ska bli gött imorgon!

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar