Jag skriver...

söndag 26 februari 2012

Creepy

Eftersom min goa sambo ska resa bort på kurs hela veckan valde vi att tillbringa dagen tillsammans. Vi åkte över till karlstad, shoppade och käkade hamburgare på Max och myste tillsammans.


När mörkret fallit var det dags för träning. Badminton och löpning. Jag var ivrig att lyssna vidare på min ljudbok. Tyvärr tog jag ett knasigt beslut när jag valde pannlampa och skog, tillsammans med en läskig ljudbok.
Snittpulsen var nog snäppet högre än vanligt när jag sprang där i mörkret. Det var superläskigt i boken!! Usch! Creepy!


Men benen var förvånansvärt pigga trots gårdagens fem mil. De pinnade på precis som vanligt. Galet! Imorgon ska jag inte springa nåt. Då blir det spinning!


Picasso i mörkret.

Det blev bara 23 km idag så det blev inte dubbla långpass i helgen men vad gör det?! Jag kan ändå summera veckan med nästan 14 mil så jag är nöjd och glad!

Mot en ny tuff vecka! Det ska bli superkul! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. Det var "BARA" 23 km! :)
    Du är galen.... hi hi
    Bra jobbat!
    kram

    SvaraRadera