Jag skriver...

måndag 27 februari 2012

När katten är borta

I'm home alone! Det känns tomt och konstigt men samtidigt lite skönt! Jag stack på spinning direkt efter jobbet. Det fanns inte jättemycket kraft i benen idag. Tänkte efter och det har blivit 12 mil senaste 4 dagarna så det kanske inte är så konstigt. Jag tog det lite lugnt ialla fall och bara rullade på. Det är skönt med en återhämtningsdag.


Efter passet körde jag lite styrka för överkroppen med kettlebell.

Min sambo gillar inte svamp och skaldjur, så nu när jag är ensam hemma passar jag på att äta sånt. Idag gjorde jag kantarellsoppa med bacon. Den blev otroligt god. Försvinnande god, skulle man kunna säga. Hm, nu har jag ändå ingen matlåda till imorgon. En sallad med kräftstjärtar kanske?! Mums!!


Nu ska jag slappa i soffan. Och jag har hela för mig själv... ;)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar