Jag skriver...

onsdag 7 maj 2014

Att riskera

Onsdag betyder klubbträning. Jag tänkte haka på. Mest för det sociala, inte springa fort och riskera att det gör mer ont i mitt ben. Kanske är jag lite överkänslig nu, men så snart jag kände att det gjorde det minsta ont avbröt jag och  joggade jag hem istället. Jag vill inte riskera nåt. Jag ska ju va på topp snart.

Vi kollade till den uppfräschade bryggan när vi passerade.

Jag har en misstanke om att det är höftböjaren som har blivit defekt på nåt sätt. :(
Jag vet inte hur jag ska göra nu sista veckan. Springa eller inte? Nej, inte riskera.
När jag cyklar känns det ingenting. Kanske ska cykla istället?


1 kommentar:

  1. Vila Sandra, vila! Så här sista veckan gör varken till eller från med träning. Lycka till och håll oss uppdaterade!

    SvaraRadera