Jag skriver...

måndag 19 maj 2014

Avslutning och hemväg

Det har varit prisceremoni och middag på kvällen. Stor grekisk buffé. Trötta, ömma löpare som haltar fram. 
Jag hade väldigt svårt att gå och stöttade mig på min rumskompis Susan's stav. 

Det var en tidig kväll och jag fick skjuts de 200 metrarna till mitt hotell. Vet inte det skulle gått annars. 

Gårdagen inleddes med frukost och sen em guidad visning av Olympiastadion. Intressant. 

Sen lunchbuffé och väntan på bussen. Självklart i solen vid poolen.  

Efter det hade vi ganska lång bussresa tillbaka till Nemea där vi startade. Där skulle avslutningsfesten hållas. 

En trevlig kväll med dansuppvisning och återigen en massa mat. 

När bussen sen kommit fram till Aten knallade vi till vårt hotell. Sista natten i Grekland är nu över och idag reser vi hem. 

En fullständig racerapport kommer senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar