Jag skriver...

fredag 27 december 2013

Träningsvärk och träningsglädje

Jag lyckades använda mina trx-band på nåt rätt sätt igår tydligen. Det vittnar i alla fall träningsvärken i rumpan och magen om. Aj, aj, aj!

Eftersom vi vann på travet dan före jul bestämde vi oss för att åka på en mysig övernattning. Man ska unna sig, heter det ju. :)
Så idag drog vi till Örebro. Vi bor fint på hotell med jacuzzi och gym och njuter av god mat och varandra. Mysigt!

Men innan dess hann jag med en liten springtur. Träningsvärken smärtade skönt och jag tog det lugnt och lyssnade på Träningsglädjes pod som jag laddat ner från iTunes. Riktigt intressant lyssning som jag varmt rekommenderar. Sara berättar bl.a. om när hälsa går överstyr och om det verkligen är "så jävla kul och träna". Hon berättar också om träningsresor och tacksamt.
Sök på träningsglädje i iTunes och lyssna vettja!





- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar