Jag skriver...

torsdag 5 december 2013

Andra dagen hemma

Jag är fortfarande hemma och är sjuk. Inte kul. Dagens i-landsproblem är när jag har alla träningskläder rena, då ryms de inte i lådan. Det brukar ju inte vara så. Det är ju alltid några plagg som hänger på tork eller ligger i tvättkorgen. Jaja, det är väl inte världsligt egentligen.

Imorgon är dags att dra till Sunne på julfest med jobbet igen. Min plan är att vara så pass bra att jag kan följa med. Därför vilar jag och äter så bra jag kan. Dricker mycket vatten och surfar runt och läser om olika lopp. Det måste ju vara den bästa tillfriskningsproceduren. Eller hur?!

Snart är det vinter igen!
Foto: Privat
Nä, nu ska jag titta ut vilka kläder jag ska ta på mig på kvällen på julfesten. Det är inte en klädkategori jag äger så många plagg ur. Undrar om det funkar med Hoka's, tights, vindjacka och buff? Eller sticker jag ut för mycket då tro? ;)
Det är ju det jag trivs bäst i, och längtar tills jag får dra på mig igen och ge mig ut.

2 kommentarer:

  1. Sjuk hemma.
    För många träningkläder när det inte hänger massa på tork.
    Klädval utanför träningen.

    Jupp, har samma problem :P

    Snart får vi ha roligt igen!

    SvaraRadera