Jag skriver...

torsdag 12 december 2013

Long time, no sea

Gjorde om citatet lite, det passade bättre så. Det var verkligen länge sen jag simmade. Två veckor sen närmare bestämt.

Efter att ha fixat en massa ärenden igår, drog jag till simhallen för att åter komma igång. Det kändes verkligen som om jag glömt allt vad crawl heter. Jättesvårt, var det. Ingenting fungerade. Så det här med att gå dit regelbundet är verkligen viktigt.

På slutet kändes det som om jag kom rätt några få gånger i alla fall. Så jag kunde gå hem med lite bättre tankar.

Nu blir det tätare besök i simhallen framöver.

Snart är jag julledig också, då frigörs det mer tid.
Jag jobbar imorgon, ska på föreläsning hela måndagen och sen är tisdag årets sista arbetsdag för mig. Sen är jag ledig ända fram till 7 januari. Jag blir ledig nästan lika länge som i somras, typ 3 veckor. Det ska bli jättehärligt! Massa tid för barnen, träning och kärleken. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar