Jag skriver...

lördag 14 december 2013

Fredagsgym

Egentligen hade jag ingen lust att gå till gymmet. Eller jo, lite. Men det är inge kul att gå dit själv. Min gymkompis är sjuk. Men efter lite övertalning av mig själv så tog jag mig iväg iallafall.

Det var jag och tre till där kl 19 en fredagkväll. Rätt lugnt och gött faktiskt.
Jag tog springbandet först. Sprang 10 min i 5.17. Sen ökade jag till 5-fart i 10 minuter. Efter det avslutade jag med 10 minuter stegrande fart så snittet blev under 5. Så, nu var jag varm. :)


Inne i funktionsrummet fick sig magen en rejäl omgång sen.
Där inne var det också sånna lampor i taket som tänds automatiskt. Dessas sensorer satt lite för högt så det slutade med att jag låg i mörkret och tränade mage på golvet. Det var inte förrän jag ställde mig upp som det tändes igen. Hehe. Lite kul. :)



Tomt och ensamt..

Det blev nån maskin sen ute i gymmet innan jag knallade hem. Helt ok pass tycker jag.

För övrigt hade jag en fin dag på jobbet också.





Idag kom jag aldrig riktigt igång. Sov till lite före 11 och det känns som jag inte riktigt vaknat till än. Sen har vi varit runt i affärer o kollar grejer till hemmet.
Nu ska vi på middag.
Vilodag idag alltså. :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar