Jag skriver...

måndag 2 december 2013

Lite framsteg

Igår var det simskola igen. Vi hade en ny instruktör och vi var bara tre i gruppen. Det gjorde att det blev ett helt annat tempo och det var skitjobbigt. Känslan sa att det här går inte bra alls. Så när jag kom hem kändes det inte alls ok.

Efter lite adventsfika och fix hemma drog iväg på varsin träning. Jag tänkte lufta benen ett varv runt stan. Kroppen kändes helt ok efter lördagens terrängmara. Bra grej den där kroppen alltså.

Idag hade jag träff med Jörgen på badhuset på lunchen. Vi simmade ca 45 minuter och känslan idag var bra mycket bättre än igår. Verkligen kul! Totalt en timmes lunchrast och sen ut och jobba igen. Ut alltså. Som i ute. Fuktig och nybadad med blött hår. Ingen bra kombo. Jag höll på att frysa ihjäl. Typ i alla fall.

Så när klockan blev 16 och arbetsdagen var slut var jag så glad att få komma hem så planen med att springa hem försvann i en grisblink.

Nu är jag varm och go igen. Springa får jag göra en annan dag istället. :) kanske redan imorgon.


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar