Jag skriver...

torsdag 26 september 2013

Mtb-lunch

Jag hade tänkt springa på lunchen idag. Fick iväg ett sms till Jörgen med sällskapsförfrågan. Men han hade tänkt cykla. Jaha, springa själv eller cykla med sällskap? Inte så svårt val egentligen. :)

Jag satte mig på min vanliga cykel och cyklade hem från jobbet. På med cykelkläder och i med mina vanliga kläder i en rygga. (Tänkte att jag cyklar direkt till jobbet efteråt).
Hoppa på mtb'en och iväg! Det gick på bara en kvart.

Det var en fantastisk höstdag ute. Idag igen! Helt sjukt fint. Det känns som om det varit solsken sen mars typ.

Vi cyklade och sjöng och trampade grusvägar, fina stigar och lite tekniska stigar och lite asfalt på det. Så himla gött!


Det vart nästan 2 timmars lunchrast idag. Tur jag har flex...
Och ett bra jobb där jag har möjlighet att flexa. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar