Jag skriver...

fredag 20 september 2013

Dagens dubbel

Igår for jag direkt från jobbet till skolan på utvecklingssamtal. För att inte behöva dra med mina svettiga löparkläder dit lämnade jag dom på jobbet.

Så idag på lunchen när det såg så skönt ut ute kunde jag inte låta bli att ta mig ut på en tur. Jag sprang ensam vilket kanske var det bästa eftersom kläderna redan var "insprungna" från igår. Haha!

Jag rundade kossorna i Västanås innan jag drog tillbaka till jobbet. En dryg mil i underbar höstsol. Riktigt gött!



Jag försökte sen ragga sällskap i Facebookgruppen till kvällens tur men fick inget napp.
Jag tog sällskap av musiken och rundade stan i solnedgången.
Ytterligare 15 km och en fin tur.


Nu väntar jag hem sambon från hans träning.
Först fredagsfys. Nu fredagsmys! :)

- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar