Jag skriver...

onsdag 19 september 2012

Bara regn hos dig?

Orup sjunger om regn hos mig. Jag klarade mig bra från regnet idag. Det låg som ett lock längre fram och det kändes lite som om jag sprang mot det. Jag klarade mig i stort sett med bara ett par droppar regn. Sen sken solen på mig. En fin morgon.

Regn hos dig. Sol hos mig! :)
Nyduschad och med frukost i magen på jobbet ser jag sen regnet smattra mot rutan. Bra tajming där!

Det gick lite segt i början men när jag väl vaknat till så rullade det på. Jag har kommit in i min ljudbok igen och km'arna bara ramlade iväg. Det var slutet jag lyssnade på så hela upplösningen utspelades imorse. Riktigt spännande! Det var Lars Kepplers Hypnotisören som spelades upp i mina öron. Nu vet jag inte riktigt vilken bok jag ska välja härnäst. Har fått låna en del av en arbetskompis.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar